page top

Członskowie Sekcji Psychologii Międzykulturowej

Tomasz Baran

Adiunkt w Katedrze Psychologii Osobowości Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi m. in. seminaria z psychologii religii, psychologii ewolucyjnej oraz ilościowych badań marketingowych. Ponadto Market Intelligence Director w GG Network S.A. firmy należącej do międzynarodowego lidera nowoczesnych technologii NASPERS i wydawcy m.in. komunikatora Gadu-Gadu, radia OPENFM. Członek rady Badania oraz członek Nadzoru korporacyjnego firmy Polskie Badania Internetu definiującej standard pomiaru oglądalności witryn oraz korzystania z aplikacji internetowych w Polsce. Od ponad 12-tu lat związany z branżą badawczą. Współpracował m. in. z instytutami GfK Polonia (jako partner ds. obsługi klienta), PBS DGA (jako dyrektor ds. obsługi klienta) oraz Demoskop (jako research manager). Członek European Association of Experimental Social Psychology, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, Polskiego Towarzystwa Badania Opinii i Rynku. Autor kilkudziesięciu wystąpień konferencyjnych i szkoleń.


© 2005 Polskie Stowarzyszenie Psychologii Społecznej
tworzenie stron www
english strona główna kontakt